Gratis reserveren kan via:
024 - 622 13 46   WhatsApp ons
(nu bereikbaar)

Ons unieke concept

Persoonlijke aandacht

Gasten kunnen rekenen op persoonlijke aandacht. Deze benadering wordt wellicht eerder tijdens een luxe cruise verwacht dan in een bioscoop. Na het plaatsnemen in de ruime fauteuils of zogenaamde 'love seats' in de zaal, wordt men persoonlijk welkom geheten. Tijdens de voorstelling kan er met één druk op de serviceknop, of online, een hapje en een drankje besteld worden van de uitgebreide menukaart. De bestelling wordt vervolgens bij uw plaats geserveerd, u heeft een tafeltje tot uw beschikking en verlichting die tijdens de voorstelling gedimd wordt. Hierdoor zijn de pauzes tijdens de voorstellingen overbodig. Iedere dag is de bioscoop vanaf 11:00 uur telefonisch bereikbaar. In het weekend en in de vakanties zelfs al eerder.

Gasten met een beperking

Zalen 1 en 3 zijn toegankelijk voor mindervaliden en de plaatsen zijn zowel telefonisch als online te reserveren. In deze zalen kunnen twee fauteuils verwijderd worden van de achterste rij zodat er plaats ontstaat voor één of twee rolstoelen. Er is een mindervalidentoilet aanwezig op de begane grond. Zaal 2 is alleen per trap bereikbaar.

Mensen met een visuele beperking kunnen in onze bioscoop gebruik maken van de app EarCatch. Deze app kan op uw eigen smartphone geïnstalleerd worden en biedt audiodescriptie voor bepaalde films. Op deze website is te vinden voor welke films deze audiodescriptie beschikbaar is.

Doven en slechthorenden kunnen gebruik maken van de app SubCatch. Deze app kan op uw eigen smartphone geïnstalleerd worden en beschrijft bij een aantal films wat u niet hoort. Op deze website is te vinden voor welke films dit beschikbaar is.

Gedragsnormen

Om al onze gasten nu en in de toekomst zo comfortabel mogelijk te kunnen laten genieten van een voorstelling in onze bioscoop hebben wij gedragsnormen opgesteld. Kijk hier voor onze gedragsnormen.